Saturday, May 21, 2011

~~无话可说~~

我想,
刚才我所说的话,
你都不把它放在心里。。

算了啦。。
就当这些是我的错吧~~

就算我发生了什么事,
你都不会来关心我的啦。。
我该习惯了啦。。


其实,
我有些问题想要问你的~

我到底在你眼里是个什么的身份?
是你所说的好朋友吗??
还是这是个
当你需要的时候,
当你难过的时候,
当你想要complain的时候,的人吗??

每次当你需要我的时候,
你就会来找我,
会打电话给我,
会SMS我。。。
那我需要你的时候呢??
那时,你在吗??

我看啊。。。
这个友情就这样结束了啦~~
我真的没那么多力气跟你玩这个游戏啊。。

每次我都会说,
我对你真的太失望了~~
但,这一次,我不说了~~
说了也没用!
你都不会改变。。
浪费我的气而已。。。

算啦~算啦!~~


I may not be the best person in this world~
And I know people do make mistakes~
I know I shouldn't be saying this,
but that's what I feel right now~
If there's anything wrong with it, tell me~

I know by writing this out, 
it may hurt your feelings~
But what about mine??
Have you ever thought about what I was going to react when I saw what you posted on facebook??
You should have predicted this too, right??

I'm not trying to be mean~
But can you, for once, listened to what I actually said???

1 comment:

  1. 过去,就让它过去。别让过去影响你的未来。好好展望我们的未来,我相信,我们的未来都会是美好的~dear,i will oways b here wf u,dun wry ya~let us walk truf tis 2gtr!going 2 camp ltr,miss u^^

    ReplyDelete